Meniu box cu 2 compartimente

Lungime – 240 mm

Latime – 210 mm

Inaltime – 70 mm

Mod ambalare: 200 buc/bax

Culori disponibile: alb, bej, negru, verde, rosu, galben.

Pentru personalizare culoare preferentiala: 250.000 buc

Categorie:
Descriere

Lungime – 240 mm

Latime – 210 mm

Inaltime – 70 mm

Mod ambalare: 200 buc/bax

Culori disponibile: alb, bej, negru, verde, rosu, galben.

Pentru personalizare culoare preferentiala: 250.000 buc

Informații suplimentare
lungime

240 mm

latime

210 mm

inaltime

70 mm

Shipping & Delivery
  • Articolul 1 – Livrarea si receptionarea1.1 Reguli generaleProdusele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

    SC EMIGAB SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

    Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul emigab.ro  sau in format hartie, impreuna cu Comanda.

    1.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului emigab.ro

    1.2.1 Modalitatile de livrare

    (i) Livrarea se face prin SC FAN Courier Express SRL, in continuare « FAN Courier » sau prin mijloacele de transport proprii pentru comenzile mai mari de 3000 lei fara TVA.

    In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul FAN Courier Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre emigab.ro si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

    Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

    Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

    Costul livrarii este de 15 (cincisprezece) lei pentru comenzi de pana la 300 (treisute) lei. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 300 (treisute) lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.

    In cazul livrarilor prin FAN Courier, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, SC EMIGAB SRL nu suporta costul de returnare a produsului. Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta facilitate.

    1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

    1.3.1 Dispozitii generale

    Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.

    In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 1.3.2 si 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a SC EMIGAB SRL. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda SC EMIGAB SRL sa livreze din nou produsele comandate.

    De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al emigab.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al emigab.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

    1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

    – Livrarea prin FAN Courier

    ♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului FAN Courier

    Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

    In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN Courier.

    Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al emigab.ro, la numarul de telefon 0374.025.025.

    ♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului FAN Courier

    – Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al emigab.ro, la numarul de telefon 0374.025.025 sau prin e-mail la adresa de e-mail: office@emigab.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC EMIGAB SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.